Accessibility Tools

REGULAMENT CONFERINȚA

New Microsoft Office Word Document 5 1

 
   

ȘCOALA GIMNAZIALĂ ”MIHAI EMINESCU” NĂSĂUD

În cadrul

Proiectului ERASMUS+KA2 ”STAND UP ! SPEAK OUT! ”

(2018-1-ES01-KA229-050268_4)

vă invită să luați parte la:

CONFERINȚA INTERNAȚIONALĂ

DE LA JOC LA ÎNVĂȚARE FROM GAMIFICATION TO LEARNING

SECȚIUNEA I

Diseminări/ Lucrări științifice/ Articole/ Exemple de bună practică pe tema

De la joc la învățare ̴ From gamification to learning, secțiune pentru profesori și studenți (în limbile engleză și română); https://padlet.com/bidicaemilia72/sectiunea1

Data limită pentru înscriere: 7 aprilie 2019 SECȚIUNEA II

Diseminări/  Lucrări  științifice/  Articole/  Exemple  de  bună  practică  în implementarea proiectelor Erasmus +, secțiune pentru profesori (în limbile engleză și română)

https://padlet.com/bidicaemilia72/sectiunea2

Data limită pentru înscriere: 7 aprilie 2019


SECȚIUNEA III

Concurs  literar      VESTIGIA  HUMANITATIS  (în limbile   engleză   și franceză)

Interpretarea creativă a unui proverb/ motto scris în latină sau greacă, sub forma unei poezii, poveste, eseu de opinie, benzi desenate, cântec sau dialog teatral (maximum o pagina A4 incluzând nume, prenume, școala, clasa).

Există3 secțiuni ale concursului:Concursul se adresează elevilor: Secțiunea A: 11-13 ani

Secțiunea B: 14-16 ani Secțiunea C: peste 16 ani

https://padlet.com/bidicaemilia72/sectiunea3 Data limită pentru înscriere: 7 aprilie 2019

Formularul  de  înscriere  (valabil  pentru  toate  secțiunile)poate  fi  accesat aici:

https://docs.google.com/forms/d/1tIcl2zQ5do0biyJmtffzUlC3U_ 0CRfPCZpRFCay07Ug/edit

Data limită pentru înscriere: 7 aprilie 2019


ARGUMENT

Proiectul ERASMUS+KA2 ”STAND UP ! SPEAK OUT!” abordează problemele vremurilor noastre: reducerea abandonului şcolar și absenteismului. Se încearcă folosirea cât mai eficientă a mijloacelor moderne de predare pentru a motiva mai ales elevii aflaţi în situaţii de risc. Metoda principală folosită în integrarea elevilor aflați în situații de risc fiind gamificarea, activitatea curentă își propune diseminarea unor astfel de metode care conducă de la joc la învățare, constituind astfel o modalitate de promovare a valorilor europene și valorilor eTwinning.

SCOP:

Stimularea interesului cadrelor didactice şi al elevilor pentru utilizarea proiectelor  Erasmus+   și  a   platformei  eTwinning  ca  spațiu  de   învăţare  şi cooperare, pentru îmbunătățirea constantă a procesului educativ; integrarea învățării pe bază de proiecte (PBL), ca metodă de învățare activă.

GRUP ŢINTĂ:

Grupul țin îl reprezintă: elevii din învăţământul primar (clasele P-IV), învățământul gimnazial (clasele V-VIII) și învăţământul liceal (clasele IX –XII)

   cadrele didactice din școlile gimnaziale, licee, cluburi şi palate ale copiilor.

DATA ŞI LOCUL DE DESFĂŞURARE:

Simpozionul și concursul se desfășoară la Primăria Orașului Năsăud, în Sala Festivă, Piața Centrală nr. 1, Năsăud.

INSTITUȚIA ORGANIZATOARE:

Școala Gimnazială ”Mihai Eminescu” Năsăud

DATE DE CONTACT INSTITUȚIE:

Școala Gimnazială ”Mihai Eminescu” Năsăud, str. Bulevardul Grănicerilor nr. 15, Năsăud, jud. Bistrița-Năsăud, cod 425200, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

PERSOANĂ DE CONTACT:

-   Prof. Emilia Bidică, ambasador eTwinning, telefon: 0740068330 E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


INSTITUȚII PARTENERE:

-         UNIVERSITATEA BABEȘ BOLYAI CLUJ-NAPOCA FACULTATEA DE PSIHOLOGIE ȘI ȘTIINȚE ALE EDUCAȚIEI

-         EDITURA DIDACTICĂ ȘI PEDAGOGICĂ BUCUREȘTI

-         INSPECTORATUL ȘCOLAR JUDEȚEAN BISTRIȚA-NĂSĂUD

-         CASA CORPULUI DIDACTIC A JUDEȚULUI BISTRIȚA-NĂSĂUD

-         CONSILIUL JUDEȚEAN BISTRIȚA-NĂSĂUD

-         PRIMĂRIA ORAȘULUI NĂSĂUD

-         INSPECTORATUL JUDEȚEAN DE POLIȚIE BISTRIȚA-NĂSĂUD

ȘCOLI PARTENERE:

Spania- IES Dr. JOSÉ ZAPATERO DOMÍNGUEZ,

Letonia- Cesis State gymnasium,

Italia -IS "Duca Abruzzi - Libero Grassi"

Polonia- Primary School No 23 named after Maria Dąbrowska, Sloneczna Street 14, 82-300 Elbląg,

Grecia-Ventspils 2,pamatskola, Venspils, Latvia • 25th PRIMARY SCHOOL OF THESSALONIKI,

Ungaria- Újlak Utcai Általános, Német Nemzetiségi és Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvü Iskola, Budapest

Italia- Elio Vittorini School – S. Pietro Clarenza (Ct)

COMITETUL ȘTIINȚIFIC:

-    Prof. Univ.Dr. Habil. Ion ALBULESCU, Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj- Napoca;

Conf. Univ. Dr. Habil. Horațiu CATALANO, Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj- Napoca;

-      Dr. Maria NISTOR, Director general, Editura Didactică și Pedagogică București

-      Prof. Camelia TABĂRĂ, Inspector Școlar General, Inspectoratul Școlar Județean Bistrița-Năsăud

-     Prof. Ioan IOJA, director al Casei Corpului Didactic a județului Bistrița- Năsăud


-      Prof.  DanielHUDREAInspectoșcolapentrproiecte  educaționale, Inspectoratul Școlar Județean Bistrița-Năsăud

-       Prof.   dr.   Aurelia   DAN,  Inspector   școlar   pentru  educatie   permanentă, Inspectoratul Școlar Județean Bistrița-Năsăud

-Prof. Mărioara SECHELI, director, Școala Gimnazială ”Mihai Eminescu” Năsăud

-prof. Alina GÎMBUȚĂ, profesor metodist, Casei Corpului Didactic a județului Bistrița-Năsăud

-Prof. Emilia BIDICĂ, director adjunct, Școala Gimnazială ”Mihai Eminescu” Năsăud

CONDIȚII DE PARTICIPARE:

  • Pentruparticiparealasecțiunileconcursuluiși/saualesimpozionuluieste necesarăcompletareaformularuluideînscriereșipostareamaterialelorpe paginile Padlet destinate secțiunii la care participați, până în data de 7 aprilie2019;
  • CCD BN va elibera adeverințe doar pentru participareadirectă;
  • Pentru participarea directă cu prezentarea lucrării, se vor elibera adeverințe de la CCD BN cu numărul de ore și diplomă de participarela conferință;
  • Pentru participarea indirectă, cu publicarea lucrării pe Padlet, se vor acorda diplome de participare laconferință.
  • ÎnurmaselecțieivorfipublicateînrevistaDidacticaNova unnumăr10 dearticole;
  • Va fi editat volumul conferinței cuISBN.
  • Nu se percepe taxă departicipare


Norme de (tehno)redactare

Vă rugăm să vă trimiteţi contribuţiile în format .doc sau .docx, pentru a facilita evaluarea lor. Înainte de a fi publicate, lucrările vor fi verificate de către un comitet editorial. Contribuţiile care nu respect instrucţiunile vor fi returnate autorilor pentru a fi revizuite. Lucrarea finală trebuie să conţină:

  1. Titlul
  2. Numeleautorului/autorilor
  3. Afiliereainstituțiaaut
  4. Corpultextului
  5. Bibliografie

TERMEN LIMITĂ: 7 APRILIE 2019

 

Condiții de tehnoredactare:

Titlul lucrării (majuscule, centrat, caractere de 11, Bold, TNR).

Numele si prenumele autorului / autorilor (aliniere dreapta, caractere de 11, Bold, TNR). Se admit maximum doi autori pentru un articol.

Conținutul:       introducere,      cuprinsul      împărțit      pe    diviziuni,      concluzii, bibliografie (caractere de 11, TNR).

Precizări:

Articolul se redactează în maximum 3 pagini, format A4, TNR, caractere de 11, la un rând, margini de 2,5.

Bibliografia se va redacta în felul următor: Exemplu:

Catalano, H., Albulescu, I., (2018), Pedagogia jocului și a activităților ludice, Editura Didactică și Pedagogică, București.

La bibliografie se vor consemna obligatoriu sursele, inclusiv cele de pe internet.

Nerespectarea   cerințelor   de   tehnoredactare   conduce,în   mod,   automat la respingerea lucrării.

 

Accesări: 3069